🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

تعمیر سولاردام فوما

سولاردام فوما که یکی از سولاردام های شناخته شده در ایران می باشد. ممکن است پس از چندین سال استفاده مکرر و سرویس نکردن آن، دچار خرابی و یا مشکلاتی شود . از این رو باید این سولاردام را به دست افراد کاربلد بسپارید تا مشکلات بیشتری برای سولاردام شما ایجاد نشود. ژاو سرویس با داشتن قیمت مصوبه اتحادیه، با کمترین هزینه اقدام به تعمیر سولاردام فومای شما می کند.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی تعمیرات سولاردام Fuma در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر سولاردام فوما

نمایندگی تعمیر سولاردام فوما:

سولاردام فوما از برند ژاپنی فوما تاکنون چندین نوع از سولاردام را در کشور ما رونمایی کرده است. این سولاردام ژاپنی با کیفیت بالا قادر است تا چندین سال برای شما کار کند اما اگر در شرایط مناسب از این سولاردام استفاده شود و در مدت زمان معین سرویس شود. تعمیر سولاردام فوما کار هر شخصی نیست و باید توسط افراد کار بلد صورت بگیرد. ژاو سرویس نمایندگی تعمیر سولاردام فوما در ایران می باشد و تمامی قطعات مورد نیاز سولاردام را برای شما فراهم می سازد.

این سولاردام جرو رقبای ال جی و سامسونگ محسوب می شود که از کیفیت بالایی برخوردار است.

تعمیرات سولاردام فوما در تهران:

در صورتی که سولاردام فومای شما خراب شد می توانید با تکنسین های مربوطه تماس بگیرید و درخواست مشاوره کنید. در بعضی از شرایط به راحتی می توان تنها با گرفتن مشاوره ، مشکلات سولاردام را فهمید و آن را تعمیر نمود. تکنسین های ژاو سرویس دو ساعت پس از ثبت درخواست شما به محل شما اعزام می شوند و برای تعمیر سولاردام فوما اقدام می کنند.

تکنسین های ژاو سرویس در کمترین زمان ممکن به تعمیر سولاردام فوما می پردازند و به صورت شفاف تمامی هزینه ها را به شما توضیح می دهند. توضیح شفاف راجع به هزینه های انجام شده باعث می شود تا شما به راحتی به نمایندگی ژاوسرویس اطمینان کنید و کمترین هزینه را برای تعمیر سولاردام فوما بپردازید.

 

تعمیر سولاردام فوما

در عصر امروز بسیاری از مردم دوست ندارند تا هزینه اضافی کنند .و به خرید یک سولاردام جدید فکر کنند. از این رو می توانند با پرداخت مبلغی ناچیز سولاردام فومای خود را تعمیر نمایند.

چه زمانی باید برای تعمیر سولاردام فوما اقدام نمود؟

همانگونه که مطلع هستید، سولاردام فوما دارای برترین قطعات می باشد و باید تمامی قطعات این سولاردام سالم باشند تا بتوانند عمر و کارکرد مفیدی را برای شما رقم بزنند. ! در صورتی که کوچکترین مشکلی مانند جرقه زدن در حین استفاده شما پیش آمد سریعا با پشتیبان ژاو سرویس تماس حاصل فرمایی تا در کمترین زمان ممکن برای رفع عیوب اقدام کنند.

توجه داشته باشید که تیم پشتیبانی مجرب مجموعه ژاوسرویس  با مشاوره های رایگان خود تلاش می کنند تا در همان مشاوره اولیه به شما کمک برسانند  تا بدون نیاز به هزینه اضافی شما بتوانید مشکلات سولاردام خود را حل نمایید. بهتر است هرگونه مشکلی را جدی بگیرید و برای تعمی رو با تعویض این قطعات اقدام فرمایید.

خدمات پس از فروش تعمیرات سولاردام فوما

در صورتی که هنوز دستگاه شما دارای گارانتی بود می توانید از کارت گارانتی ان استفاده نمایید و بدون پرداخت هزینه اضافی ان را تعمیر نمایید و یا قطعات ان را تعویض کنید.در صورتی که زمان گارانتی به پایان رسیده بود شما باید با مشاورین ژاو سرویس تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان ممکن برای رفع مشکلات اقام نمایند.

همچنین ما برای تمامی تعمیراتی که انجام می دهیم، نیم سال  گارانتی رسمی ژاوسرویس ارائه می دهیم؛ از این رو با خیالی آسوده می توانید دستگاه خود را به کارشناسان ما بسپارید تا به‌صورت کاملا اصولی تعمیرات تخصصی صورت گیرد.

مشاهده  تعمیر جاروبرقی در شرق تهران

تعمیر سولاردام فوما

هزینه تعمیر سولاردام فوما

تمامی وسایل برقی که در خانه موجود داریم و آنها را خریداری کردیم دارای یک عمر مفید هستند در صورت به اتمام رسیدن این عمر مفید شاهد خرابی قطعات و مشکلات دستگاه می شویم.البته اگر شما به بهترین شکل ممکن از سولاردام خود استفاده نمایید شاهد بیشتر کارکرد ان خواهید بود. اما اگر تحت شرایط نامناسب از دستگاه استفاده کنید حتی ممکن است در طول عمر مفید خود دچار مشکلاتی شود.

بهتر است پیش از نیاز به تعمیرات سولاردام فوما ابتدا آن را عیب یابی کنید. در صورت عیب یابی نکردن و ارسال یک تعمیرکار حرفه ای به محل شما ممکن است هزینه بسیاری را متحمل شوید. شما می توانید با راهکار هایی که در ادامه به شما می دهیم قطعات مورد نظر را چک نمایید.

به همین دلیل ما در مجموعه ژاوسرویس با بالای چندین سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر سولاردام فوما،همواره تلاش می کنیم تا ابتدا با دادن مشاوره رایگان به شما از مشکلات اصلی سولاردام اطلاع پیدا کنیم و در ادامه برای شما تعمیرکار بفرستیم؛ پس از عیب یابی دقیق، هزینه تعمیر سولاردام فوما به شما اعلام خواهد شد.

مشکلات رایج سولاردام فوما:

ساده‌ترین مشکلات می‌توانند در کمترین زمان ممکن تبدیل به مشکلات بزرگ و عمده برای شما شوند. به همین دلیل توصیه می‌شود که در صورت بروز هر مشکلی، حتما آنرا پیگیری و رفع کنید. در صورتی که هیچ تجربه و دانشی از بابت تعمیر قطعات ندارید، به هیچ وجه اقدام به تعمیر دستگاه نکنید؛ در اینصورت نه تنها مشکل را رفع نمی‌کنید، بلکه مشکلات جدیدی را ایجاد خواهید کرد که به سختی قابل رفع هستند و باید هزینه اضافی را متحمل شوید. در ادامه این گزارش با مشکلات رایج سولاردام فوما آشنا خواهید شد:

تعمیر سولاردام فوما

خاموش شدن سولاردام فوما

ممکن است شاهد این مورد باشید که سولاردام فومای شما در حال کار کردن است و ناگهان خاموش می شود. .این مورد نشان دهنده یک مورد جدی تر و خطری تر برای دستگاه شما می باشد و حتما باید ان را رفع کنید. در ادامه این گزارش به اصلی‌ترین دلایل خاموش شدن سولاردام فوما خواهیم پرداخت:

خرابی محافظ حرارتی:

در واقع محافظ حرارتی هنگام بالا رفتن بیش از حد حرارت سولاردام، دما را کنترل می‌کند. در صورتی که یان قطعه دچار خرابی و یا عیب شده باشد دستگاه به حرارت بالا می رسد و در ادامه ممکن است باعث خاموش سولاردام شود.

جهت جلوگیری از پیش آمدن یان مشکل به شما پیشنهاد می کنیم تا به دستگاهتان استراحت دهید و به صورت مکرر از آن استفاده نفرمایید.

خرابی ترانس سولاردام فوما:

ترانس سولاردام فوما یکی از مهمترین قطعات موجود در سولاردام فوما می‌باشد که پس از مدتی نیاز به تعویض دارد و یا باید  آن را تعمیر نمود.  و در صورت خرابی ترانس،جریان الکتریکی که به سولاردام وارد می شود قطع می شود و دستگاه خاموش می شود.

نچرخیدن سینی سولاردام فوما

سینی سولاردام فوما با چرخیدن به صورت مناسب و عادی باعث می شود تا تمامی غذا به خوبی گرم شود . در صورت نچرخیدن مناسب سینی سولاردام اصلا جای نگرانی نیست کافیست با ژاو سرویس تماس حاصل فرمایید تا به راحتی مشکل نچرخیدن سینی شما را برطرف کنند.  بطور کل عوامل مختلفی وجود دارند که هر کدام از آنها می‌توانند به تنهایی علت نچرخیدن سینی سولاردام باشند که در ادامه مهم‌ترین دلایل را بررسی خواهیم نمود:

مشاهده  جاروبرقی پکول ساخت کجاست؟

خرابی موتور گردان:

از مهم‌ترین دلایل نچرخیدن سینی، می‌توان به خرابی موتور گردان سولاردام فوما اشاره نمود. موتور گردان سولاردام فوما دقیقا زیر سینی قرار دارد از همین رو شما شاهد نچرخیدن سینی خواهید بود. کافیست مشکل را بررسی و عیب یابی کنید و موتور گردان را تعویض نمایید.  در این صورت موتور گردان اصلا سینی را نمی چرخاند و یا اگر بچرخاند ممکن است همراه با صدای زیاد باشد. از همین رو باید برای تعمیر سولاردام فوما اقدام کنید.

تعمیر سولاردام فوما در شرق تهران

پیروزی، آهنگ، ارتش، سید خندان، افسریه، حکیمیه، شیان، رسالت، نارمک، لویزان، تهرانپارس

تعمیر سولاردام فوما در شمال تهران

آتی ساز، بلوار کاوه، تجریش، دیباجی، شهرک غرب، جماران، فرمانیه، میرداماد، اقدسیه، ظفر، فرشته، پاسداران، جمشیدیه، الهیه، پل رومی، شمیرانات، سعادت آباد، زرگنده، اندرزگو، جردن، کامرانیه، دولت، شریعتی، سعدآباد، آجودانیه، نیاوران، زعفرانیه

تعمیر سولاردام فوما در غرب تهران

شهرک راه آهن، خلیج فارس، شهر زیبا، بلوار فردوس شرق و غرب، آریاشهر، کن، سردار جنگل، جنت آباد (شمالی جنوبی)، دریاچه چیتگر، توحید، آیت الله کاشانی، مرزداران، پونک، ستارخان، صادقیه، تهرانسر

تعمیر سولاردام فوما در مرکز تهران

جلال آل احمد، انقلاب، شهرک والفجر، گیشا، عباس آباد، فاطمی، میدان ولیعصر، کارگر شمالی، یوسف آباد، مطهری، خیابان ولیعصر، شهرک آزمایش، شیخ بهایی، میدان ونک، امیر آباد، شهر آرا

تعمیر سولاردام فوما در جنوب تهران

عبدل آباد، باقر شهر، حافظ، راه آهن، خانی آباد، شاهپور، نواب، انقلاب، منیریه، شادآباد، نازی آباد، مهرآباد، ورامین، شهر ری، جمهوری، یافت آباد، قزوین، ولیعصر، جوادیه، آزادی
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین